پشتيبان گيري پشتيبان گيري

پيشگام رايان

پشتيبان گيري

متخصصين ما به منظور حفاظت از داده‌ها و سيستم‌هاي كامپيوتري مجموعه شما، خدمات تخصصي زير را ارائه مي نمايد:

  • طراحي و پياده‌سازي و مانيتورينگ ،روال‌هاي تهيه نسخه‌هاي پشتيبان از داده‌هاي ديجيتال
  • ارائه روش‌هاي پشتيبان‌گيري Online و Offline
  • ارائه روش‌هاي ذخيره‌سازي اطلاعات بر بستر فضاهاي ذخيره سازي SAN،DAS،NAS
  • EMC،HP،Hitachi،QNap

  • پشتيبان‌گيري و بازيابي، پيكربندي سيستم عامل‌ها و نرم‌افزار‌هاي كاربردي و سخت‌افزار‌هاي شبكه ‌
  • SolarWinds, ManageEngine

  • پشتيبان‌گيري و بازيابي پايگاه‌هاي داده
  • Rman

  • پشتيبان‌گيري و بازيابي فايل‌ها و اطلاعات حساس كاربران شبكه
  • Symantec Backup Exec, Acronis

  • پشتيبان‌گيري و بازيابي سيستم عامل‌ها و ماشين‌هاي مجازي
  • Acronis, Veeam

  • آزمايش نسخه‌هاي پشتيبان از لحاظ يكپارچگي و كارايي

جهت دريافت مشاوره رايگان و يا اطلاع از تعرفه خدمات نصب شبكه و دريافت پيش فاكتور، با كارشناسان ما از طريق شماره تلفن ۵۷۸۰۱۰۰۰ در ارتباط باشيد.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1399/3/24  ساعت: ۰۹ توسط:pishgamrayan :

كابل كشي شبكه

بديهي است كه هزينه ي كابل كشي ساخت يافته نسبت به كابل كشي سنتي بالاتر است.

اما لازم است كه به اين نكته توجه نماييد كه در صورت دور انديشي و پياده سازي شبكه طبق اصول استاندارد، در بلند مدت هزينه هاي پشتيباني و نگهداري و رفع ايرادات احتمالي را به نحو چشمگيري كاهش خواهيد داد.

جهت اطلاع از تعرفه ي خدمات پسيو و اجرت نصب و راه اندازي شبكه با كارشناسان ما در ارتباط باشيد. شركت پيشگام با ۲۱ سال سابقه در زمينه ي نصب و راه اندازي شبكه هاي پسيو آماده ارائه خدمات به كليه ي شركت ها و سازمان ها در سطح كشور ميباشد.

اصول و قواعد كابل كشي شبكه و پياده سازي شبكه پسيو

در ادامه اصول و قواعدي كه در هنگام نصب شبكه پيسو و خدمات كابل كشي بايستي به آنها توجه نماييد را بيان ميكنيم

ابتدايي ترين مرحله در خدمات پسيو شبكه و كابل كشي، تهيه ي نقشه شبكه پسيو ميباشد

در اين مرحله كارشناسان ما در هنگام بازديد از محل پروژه ،‌با در نظر گرفتن نياز هاي كارفرما، نسبت به تهيه نقشه مسير ترانگينگ و كابل كشي اقدام مي نمايند.

در نقشه طراحي شده موارد زير قابل استخراج مي باشد.

  • مسير ترانكينگ و سيني هاي كابل كشي
  • مسير كابل كشي شبكه، دوربين، ‌برق،‌ تلفن،‌ برق اضطراري
  • تعداد نود هاي شبكه، تلفن، برق و UPS
  • محل قرار گيري رك هاي ايستاده و ديواري
  • محل قرارگيري ديتا سنتر و اتاق سرور
  • محل قرار گيري دوربين هاي مدار بسته
  • متراژ و ميزان تجهيزات مورد نياز

انتخاب مسير

  • انتخاب مسير بايستي به گونه‌اي باشد كه حداقل فاصله را از رك داشته باشد و همچنين سبب زيبايي كار شود. همچنين توجه به اين نكته لازم است كه كابل شبكه در مجاورت كابلهاي برق فشار قوي و يا تجهيزات توليد كننده نويز قرار نگيرند.

برند كابل شبكه

  • در بازار كابل‌هاي مختلفي براي انتخاب وجود دارند كه به سه دسته كيفيت متوسط، كيفيت بالا و فيك تقسيم مي‌شوند. مهم است كه كابل كيفيت خوبي داشته باشد تا در آينده دچار مشكلات در شبكه نشويد. همچنين بهتر است تمامي تجهيزات از يك برند تهيه شوند تا حداكثر هماهنگي را با يكديگر داشته باشند.

نوع كابل

  • كابل‌هاي شبكه و كابلهاي دوربين در انواع و Category هاي متفاوتي در بازار يافت ميشوند كه هر كدام ويژگي هاي خاص خود را دارند و از لحاظ سرعت،‌ موارد استفاده ،‌جنس فلز و روكش داراي تفاوت هستند.

    با توجه به موارد فوق ،مواردي كه مي‌توانند در انتخاب نوع كابل موثر باشند عبارتند از مورد استفاده و بودجه شما.

بستر كابل كشي

  • طبق اصول استاندارد،‌جهت جلوگيري از آسيب احتمالي به كابل هاي شبكه و دوربين و همچنين زيبايي كار ،‌بايستي آنها را خارج از ديد و دسترس قرار داد و جهت اين موضوع آنها را در بستر هايي قرار ميدهند.

    بسترهايي كه مي‌توانند براي كابل شبكه در نظر گرفته شوند عبارتند از: ترانك و داكت، لوله‌هاي فلكسي و فلزي، سيني‌هاي پلاستيكي و فلزي و… . انتخاب هر يك از اين موارد با توجه به نوع محيط صورت خواهد گرفت.

قابل دسترسي بودن

  • يكي از نكات پر اهميت كه بايستي مد نظر قرار داد، دسترسي آسان به مسير كابل كشي و امكان تعويض و افزودن كاب و نود به شبكه است؛ زيرا اين احتمال وجود دارد كه در آينده قصد رفع عيب و يا توسعه شبكه را داشته باشيد.

طول مجاز كابل شبكه

  • طول مجاز براي كابل شبكه 90 متر است و بايد توجه داشته باشيد كه اين ميزان بيشتر نشود.

برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1399/3/24  ساعت: ۰۹ توسط:pishgamrayan :

نصب و راه اندازي شبكه

خدمات اكتيو شبكه و راه اندازي سرويس ها

نصب و راه‌اندازي انواع سرويس‌هاي مبنتي بر ويندوز و لينوكس
• راه اندازي و پيكربندي انواع سوئيچ ، روتر ، اكسس پوينت ، فايروال ، UTM و …
• مشاوره ، طراحي ، پياده‌سازي سرويس‌هاي Active Directory , DNS , DHCP
• نصب و راه اندازي سيستم هاي مديريت و كنترل پهناي باند و ترافيك شبكه و اينترنت
• نصب و راه‌اندازي انواع Mail Serverها از جمله Exchange , Mail Deamon
• نصب و راه‌اندازي انواع آنتي ويروس‌هاي تحت شبكه جهت افزايش امنيت سيستم‌هاي كاربران و سرورها
• نصب و راه‌اندازي راه‌كار‌هاي مجازي‌سازي نرم‌افزاري بر بستر CITRIX…

راه اندازي انواع شبكه هاي بي سيم

• امكان سنجي برقراري ارتباطات بيسيم
• نصب و راه اندازي دكل هاي مخابراتي
• پشتيباني و نگهداري از لينك هاي ارتباطي
• نصب لينك هاي ارتباطي بيسيم PTP
• نصب لينك هاي ارتباطي بيسيم PTMP
• نصب و راه اندازي شبكه هاي HOTSPOT
• نصب و راه اندازي شبكه هاي واي فاي WI-FI

چرا پيشگام رايانه

دارا بودن تيم هاي متخصص در تمامي زمينه ها
پشتيباني و نگهداري و ارائه خدمات پس از فروش
ارائه مشاوره رايگان و راهكارهاي تخصصي
تعرفه هاي مقرون به صرفه و رقابتي


ارتباط بين دفاتر و شعب

• برقراري ارتباط بر روي شبكه اينترنت و يا اينترانت
• برقراري ارتباط توسط لينك هاي بيسيم
• برقراري ارتباط توسط بستر ماهواره اي
• ارائه انواع پروتكل هاي امن و مطمئن
• راه اندازي بستر پشتيبان


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1399/3/24  ساعت: ۰۹ توسط:pishgamrayan :

پشتيباني شبكه

مهمترين وظايف كارشناسان پشتيباني شبكه عبارت است از:

• عيب‌يابي و رفع نقص سيستم عامل‌ها و نرم‌افزارهاي عمومي
• مديريت سيستم‌هاي كامپيوتري از لحاظ كيفيت و كارايي نرم‌افزاري
• نصب و پيكربندي سيستم عامل‌ها و نرم‌افزارهاي عمومي
• پيگيري پشتيباني فني نرم‌افزارهاي اختصاصي
• نگهداري و عيب‌يابي تجهيزات سخت‌افزاري و نرم‌افزاري شبكه
• پشتيباني فني از سرويس اتصال به اينترنت
• پشتيباني فني از سرويس پست الكترونيك سازماني
• بررسي دوره‌اي سرويس‌ها و نرم‌ افزارهاي شبكه از نظر سلامت عملكرد
• عيب يابي و رفع نقص تجهيزات و منابع سخت‌افزاري ( كامپويترها، پرينترها، اسكنرها)
• نصب و پيكربندي سخت‌افزارهاي جانبي
• عيب يابي و شناسايي مشكلات شبكه
• نصب انواع نرم افزار هاي كاربري و تخصصي
• مستندسازي تجهيزات و سرويس هاي شبكه
• به روز رساني مداوم مستندات شبكه بعد از تغييرات
• تهيه و ارائه گزارش از وضعيت شبكه و تجهيزات آن


ما تلاش ميكنيم كه مشاركت هاي بلند مدت و مبتني بر همكاري با مشتريان خود ايجاد كنيم و به شريك مورد اعتماد آنها تبديل شويم. چنين مشاركتهايي به ما امكان مي دهد تيم هاي متعهد ايجاد كنيم ، دانش مختص مشتريان را ايجاد و حفظ كنيم ، فرآيندها را بهبود ببخشيم و در طول زمان به طور متقابل به بهره وري دست يابيم.

جهت دريافت مشاوره و اطلاع از تعرفه ي خدمات پشتيباني با ما در ارتباط باشيد
۰۲۱۵۷۸۰۱۰۰۰


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1399/3/24  ساعت: ۰۹ توسط:pishgamrayan :

خدمات كامپيوتر

مزاياي استفاده از خدمات كامپيوتر در محل شركت پيشگام

  • دسترسي هميشگي و سرعت در اعزام كارشناس
  • استفاده از كارشناسان مقيم و قابل اعتماد
  • عيبيابي و رفع اشكال سريع
  • بازيابي و ريكاوري اطلاعات در محل
  • ثبت اشكالات در پروفايل مشتري جهت تسريع در رفع اشكالات آينده
  • سرويس دهي در تمام نقاط تهران
  • انجام تعميرات سخت افزاري در محل
  • رفع اشكال و تعميرات ماشين هاي اداري در محل
  • ويروس يابي و ارائه ي آنتي ويروس معتبر در محل

پيشگام رايانه با بهره مندي از تكنيسين هاي مقيم، ماهر و قابل اعتماد، آماده ارائه ي خدمات كامپيوتر و تعميرات كامپيوتر در محل شما و در هر نقطه اي از تهران ميباشد.

پشتيباني شبكه و پشتيباني كامپيوتر

  اصلي ترين سرويس شركت پيشگام رايانه،‌ارائه ي خدمات پشتيباني و نگهداري شبكه و پشتيباني كامپيوتر به شركت ها و سازمان ها ميباشد. در صورتي كه شركت شما به صورت مداوم به خدمات كامپيوتر نيازمند است، جهت كاهش هزينه هاي خود ميتوانيد از خدمات پشتيباني شركت پيشگام رايانه استفاده نماييد.جهت كسب اطلاعات بيشتر ميتوانيد اين مطلب را مطالعه نماييد و يا با كارشناسان فروش شركت پيشگام رايانه تماس حاصل نماييد.

بطور كلي خرابي و مشكلات سيستم هاي كامپيوتري شامل دو بخش زير است

1-مشكلات نرم افزاري

2-مشكلات سخت افزاري


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1399/3/22  ساعت: ۱۸ توسط:pishgamrayan :